El nostre servei de consultoria per el desenvolupament de projectes és molt ampli i amb els anys d’experiència, ens confirmen els nostres clients que assolim totes les àrees esperades en la logística d’emmagatzematge.
Ens dediquem a dissenyar i aplicar projectes logístics que permetin assolir els objectius que determinen els nostres clients. Els més freqüents són:
- Viabilitat del projecte presentat.
- Agilitat i rendibilitat en la movimentació.
- Alta productivitat en tots els elements implantats.
- Augment de la productivitat i el temps de reacció.
- Durabilitat dels elements implantats.
- Control, històric i traçabilitat de cadascun dels moviments que el magatzem realitzi.
Per la implantació d’un bon projecte logístic, és imprescindible la realització de dues fases preliminars, auditoria i avantprojecte.
Comencem un nou projecte, analitzades les necessitats operatives i d’emmagatzematge que hem de cobrir; determinarem l’estat actual de les instal·lacions i els procediments que es segueixen. Aquesta fase preliminar de coneixement del client i els seus requeriments, la recull l’Auditoria logística.
En l’estreta col·laboració amb els nostres clients definim l’Avantprojecte en el que s’estableixen las diverses alternatives i la previsió d’inversions estimada.
Finalment, elaborem el projecte logístic definitiu, que pot arribar a disposar els següents continguts o altres segons sigui el cas.
- Plànols logístics/constructius: als que s’hi adjunten memòries explicatives amb totes les característiques tècniques del projecte.
- Càlcul de rendiments que té per objecte. A) harmonitzar tots els elements que conformen el magatzem (equipaments fixes i mòbils, així com recursos humans); i B) preveure el creixement del magatzem al llarg dels anys pugui ser absorbit de manera que la instal·lació permeti créixer d’acord a les necessitats, allunyant al màxim l’horitzó de l’obsolència.
- Planificació i periodificació de les actualitzacions a realitzar.
- Informes explicatius i tècnics.
- Tractament d’articles (ubicacions teòriques).
- Petició d’ofertes (per licitació a industrials).
- Planificació del procediment de posta en funcionament.
- Suport tècnic durant el procediment de posta en funcionament.