SERVEI INTEGRAL

Som una pyme amb l’objectiu d’oferir un servei global des de la concepció fins a la implantació.

Apliquem metodologia Lean als nostres processos, mantenint un flux lineal constant en la creació i execució de cada consultoria.

SERVICIO INTEGRAL

Somos una pyme con el objetivo de ofrecer un servicio global desde la concepción hasta la implantación.

Aplicamos metodología lean a nuestros procesos, manteniendo un flujo lineal constante en la creación y ejecución de cada consultoría.

EQUIP

Movint el formem un equip multidisciplinar experimentat en logística que aporta el seu coneixement a tots els reptes logístics que ens sorgeixen.

Tenim moltes ganes de seguir sent un referent en aquest dinàmic món de la Logística, mantenim un potent equip humà que continua aportant solucions a tots aquells reptes que els nostres clients ens proposen.

PROJECT MANAGER

Responsable de coordinar el treball de cada departament propi i externs, aportar propostes i solucions que millorin la instal·lació i assegurin la viabilitat del projecte, garantint en tot moment el compliment dels plannings.

ANALISTA

Determinen la solució més adequada a les necessitats del client. Aquest departament dirigeix, executa i coordina la recollida de dades, analitza els processos i estadístiques de cada cas i si el projecte ho requereix, participa activament en la posada en marxa de les actuacions.

DISSENY

Realitza i executa el projecte sobre plànols i animacions, o qualsevol altre mitjà que faciliti la comprensió i la presa de decisions sobre el projecte final.

COMPRES

Gestiona la contractació d'equips, analitzant ofertes i realitzant la contractació. Efectuen estudis de previsió de costos, i en la posada en marxa coordinen la implementació de tots els equips logístics, ja siguin sistemes convencionals o robotitzats.

ECONOMISTA

Centrat exclusivament en la realització d'Estudis de Viabilitat Econòmica, ROI, i aquelles anàlisis de costos que ens requereixin.

IT

Participen en l'anàlisi de necessitats en l'àmbit de sistemes de gestió de magatzem , i diagnosticant els requeriments per a les noves implementacions.

OBRES

Comptem amb un equip paral·lel per a l'enginyeria, arquitectura, direcció i contractació d'obra civil e instal·lacions.

EXPERIÈNCIA

35 anys de serveis als nostres clients ens avalen.

Movint va néixer l’any 1985, quan Jordi Corrales va començar a aportar solucions físiques i operatives a clients del sector de la distribució alimentaria i gran consum, amb un petit equip de quatre persones des de una petita seu al barri del Guinardó de Barcelona.

Des d’aleshores emb tingunt creixement constant fins a contar amb un equip de quinze persones per atendre altres sectors que requerien de solucions logístiques: industria, automoció, construcció, i d’altres, seguim oferint un servei personalitzat per a cadascun d’ells.

Al 2020 Movint segueix sent una empresa familiar amb el seu soci fundador al front, però dirigida per Mònica Corrales; comptem amb una experiència de més de 300 estudis realitzats per un ventall de clients molt diversos.

Ens fa sentir orgullosos que molts d’ells hagin obtingut reconeixements per les millores als seus centres logístics on Movint hi ha contribuït.